Enkele bericht bekijken
Oud 9 June 2005, 16:12   #92
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat laatste zei je dan tegen Tijs, hè? Dat kun je toch niet zeggen wanneer de Vlaars en de Opdams enzo er wel bij zitten Ik zei het misschien wat direct, maar ik meende dat eruit op te maken
Ik zeg alleen dat het niet alleen om de kwaliteit van de speler gaat, maar ook over de manier waarop een speler uit de voeten kan met een bepaald systeem of een bepaalde opdracht waarmee hij het veld in gestuurd wordt. Van Basten heeft hierover een bepaalde visie en neemt de beslissingen naar zijn visie. Daar kun je het mee eens zijn of niet mee eens zijn en je kan er over discussiëren. Feit is dat hij er probeert op een bepaalde manier een team van te maken en hij is hierin zelfs ook nog erg kritisch en absoluut nog niet tevreden. In het buitenland zou men al lang tevreden zijn met een team dat zo presteert als het Nederlands elftal. Wij zijn echter kritischer en niet onterecht. Van Basten is dit gelukkig zelf ook. Waar Advocaat bijvoorbeeld in de verdediging schoot en waardering wilde voor zijn prestaties (want ook onder hem hebben we weinig slechte resultaten geboekt) is het juist van Basten die zegt dat het niet best was, dat hij ook nog enkele pluspunten ziet lijkt me niet verkeerd en ook niet onterecht.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden