Enkele bericht bekijken
Oud 9 June 2005, 16:28   #94
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik vind het ook jammer en ik zet er ook mijn vraagtekens bij en ik vind ook dat van Bommel moet spelen.. Alleen van Basten ziet dit anders en tja hij is toch degene die de beslissingen moet nemen. Het is jammer dat het idd begint te lijken op een individuele vete jegens van Bommel. Van Bommel is idd een rustige jongen en ik zie hem er ook niet voor aan om op een verkeerde manier te reageren. Los daarvan kunnen wij niet zien wat er zich heeft voorgevallen en hoe van Bommel gereageerd heeft. Ik hoop dat hij het er iig niet bij laat zitten en terug vecht en gewoon heel belangrijk gaat worden voor Oranje. Hij zal het ongelijk van v. Basten gewoon moeten bewijzen. Sommige hier laten er nogal een complot-theorie op los, dat van Basten iets zou hebben tegen PSV. Uiteraard kunnen we niet ontkennen dat het een echte ajacied is en dat die daardoor wellicht een voorsprong hebben, maar ik wil gewoon niet geloven dat van Basten zo handelt omdat hij iets tegen PSV-ers heeft.. Immers is van Bommel inmiddels een speler van Barcelona..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden