Onderwerp: sorry maar.....
Enkele bericht bekijken
Oud 15 March 2003, 09:04   #35
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
vanaf iemand ik word met dt schrijft neem ik ze al niet meer serieus
neej deze zin is lekker taalkundig opgebouwd ......

(ontopic)

ik bedoel laat haar gewoon in haar waarde. Dat doe je blijkbaar niet door een topic over haar te starten.. Das niet koel zo zet je mensen voor lul bij een publiek waarvan je weet dat het toch wel aan jou kant staat. Als ze non wil worden .. wat maakt het echt uit.. iemand anders wil piloot worden... of schoonmaker tja dat verzin je toch ook niet??? [SIZE=0.1](dit is dus sarcasme )[/SIZE]
hiermee bedoel ik te zeggen je oordeelt nu niet meer over iemand je veroordeelt iemand.. en oordelen is niet erg maar veroordelen wel.. Dus omdat ze gelovig is is ze meteen
dat slaat nergens op..
laat iemand gewoon haar roeping doen..
Heb je nu genoegen met dit topic? Ben je er beter van geworden?
kijk hiermee bedoel ik niet dat je van elk topic beter moet worden. Maar als het topics zijn die ten koste gaan van anderen.. sorry dat vind ik triest.....

kus van mij

ps: en nee ze hoeft je dan niet meteen te bekeren maar dat kan je ook tegen haar zeggen zoiets van zeg luister ik ben gewoon niet gelovig, en ik vind het niet fijn als mensen mij proberen te overtuigen op dat gebied, sorry .. Dan los je tenminste wat op nu maak je haar alleen maar belachelijk...

Laatst aangepast door lieve colafles : 15 March 2003 om 09:08
  Met citaat antwoorden