Onderwerp: k*trook
Enkele bericht bekijken
Oud 9 December 2003, 16:28   #29
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

café's (of cafées of whatever) bestaan al 10.000 jaar en al die 10.000 jaar word er al gerookt in die café's en nu opeens gaat iedereen er problemen over maken, omdat er nu toevallig een plan van de overheid is om roken te gaan verbieden op bepaalde plekken die nu eindelijk ingaat.
een cafe is er om een biertje te drinken met een sigaretje.
een derde van de bevolking rookt (geloof ik .. in ieder geval een hoop..) en als mensen uitgaan roken niet-rokers soms ook. dus met uitgaan wordt er nog meer gerookt.
ik ga nu echt nergens naartoe geloof ik met dit verhaaltje
maar em.. naja ik vind t onzin dat ze roken gaan verbieden.
rokers als ik houden goed rekening met niet-rokers al zeg ik het van mezelf. ik kan makkelijk een tijdje zonder roken als ik ergens niet mag roken. ik mag thuis niet roken bijvoorbeeld.
en als ik dan de hele dag thuis blijf en nergens naar toe ga, dan rook ik de hele dag niet. makkelijk zat.
maar goed.. ik dwaal een beetje af en deze post slaat nergens op, maar ik verveel me een beetje.
mijn punt is denk ik dat er ook rokers zijn die rekening houden met niet-rokers, maar dat niet-rokers de rokers asociaal vinden met het roken op zich. er zitten er ook tussen die asorokers zijn, maar die moet je gewoon op hun bek slaan. makkelijk zat.

__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline