Enkele bericht bekijken
Oud 28 May 2006, 13:12   #18
fresh_lobster
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door NdW
jullie gebruiken vast wel jullie GRM bij het examen(wiskunde,scheikunde,natuurkunde, economie en M en O)

nu las ik dat het geheugen NIET gewist hoeft te zijn, je mag er dus inzetten wat je wilt(blijkbaar)

gaan jullie nu heel je GRM voldouwen met informatie of wat? ik was et niet van plan eigenlijk omdat ik niet geloof dat het nou is toegestaan(maar staat toch echt in de officiele examenkrant 2006)

nou ik hoor het wel
Ik doe pas volgend jaar examen, maar.... Ik ben zo alternatief geweest om tot nu toe niet één keer gebruik te hebben gemaakt van dat geheugen, terwijl iedereen hem volpropt met formules en definities enzo Bij mijn eindexamen ga ik het wel doen. Eerst leren hoe het moet....
Over GR's gesproken, ik heb een vraag: ik leer nu hoe je de oppervlakte berekent onder een normaalkromme. Wanneer de linker of de rechtergrens ontbreekt, moet je 10^99 of -10^99 invoeren. Ik snap alleen niet hoe je in dat venster die macht moet doen Ik weet wel, die punttiet omhoog, maar in dat scherm reageert ie niet.
Je komt zo in dat scherm: Stat - Dist - Norm - Ncd. Daar moet je de gegevens invoeren. Kan iemand me helpen? Ik gebrukk Casio/