Enkele bericht bekijken
Oud 28 June 2010, 02:42   #1
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard Mijn antwoord, en vraag aan jullie:)

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Maar hij heeft powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dus hij mag random je posts wissen en editen zonder opgave van reden.
Ik weet niet helemaal wat je hiermee bedoelt, als je het over mij hebt. Ik pas "bijna" nooit posts aan of verwijder ik ze. Dit is ook het algemene staff-beleid.

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
De reden is natuurlijk dat hij een zure kut is die zich autistisch vasthoudt aan de regels en hierdoor de sfeer meer verpest dan ieder ander bij elkaar En ondertussen maar welkomstcomité spelen en doen alsof je aardig bent
Zuur ben ik zeker niet. Autistisch, ik weet niet wat jij daaronder verstaat. Maar ik herhaal alleen de regels, die zijn d'r niet voor niets. Ik denk dat ik een van de coulantste forumbazen ben. Ik waarschuw iedereen tig keer en geef niet 1-2-3 bans/punten.

Waarom ben ik de laatste tijd redelijk frequent het ontopic beleid aan het herhalen. Omdat het mij opviel dat er steeds meer offtopic/gespammed werd in topics van vooral nieuwe mensen met vragen. Natuurlijk zijn vele vragen die hier worden gesteld door nieuwe mensen al eens gesteld, of zijn ze zo makkelijk dat je denkt: "moet ik hier wel serieus op zijn". Maar ik denk dat het belangrijk is dat we dat wel zijn. Zodat de nieuwe mensen die hier vragen stellen denken, hier word ik geholpen en er zijn ook nog een aantal topics waarin lekker offtopic kan worden geluld!

Als jullie vinden dat ik het te vaak, of in de verkeerde topics herhaal. Dan is het je een goed recht dat te zeggen, maar doe dat dan alstjeblieft op een beetje normale manier. In plaats van mij een zure gozer te noemen die autistische trekjes heeft en zich verschuild achter zijn Welkomstcomité. Stuur mij bijvoorbeeld een pm (dat doe ik zelf ook als ik iemand een tip of iets anders wil geven). Daar kan ik veel meer mee dan het opruiende gezeik in verscheidene topics.

Ik denk dat ik namens mij en de gehele staff kan praten als ik zeg dat wij best open staan voor invloeden van buiten, of commentaar/tips. Mits het op een normale manier wordt geuit. Wij zijn dan ook zeker bereid om besluiten van FB'ers/Mods/Beheerders terug te draaien als er goede argumenten voor zijn, opnieuw mits normaal geuit.


Samenvattend, ik probeer het ook zo goed mogelijk te doen en zo gezellig mogelijk te houden. Als dat of niet aanslaat, of totaal verkeerd overkomt, dan is dat zeker niet de bedoeling. Zeg dat gewoon op een normale manier, daar kan ik best tegen. Of maak er een grapje over, in een topic in bijv. Feedback & Mededelingen of stuur mij een pm.

Vraag aan jullie is, of je zelf wilt nagaan dat als je offtopic gaat in de actieve topics of het nodig is, of dat je misschien het offtopic gedoe kan verplaatsen naar de slowchat <-- Bij deze optie ligt mijn voorkeur. *Dan is mijn "gezeur" ook niet nodig. En in topics van meestal nieuwe leden met naïeve vragen, laat het dan maar. Reageer gewoon niet, en het topic zal snel genoeg weer naar beneden zakken.

Dan nog even over het mededelingen beleid van de staff. Soms duurt het even voordat er een verklaring over een actie gegeven kan worden. Dit omdat wij eerst proberen met z'n allen op 1 lijn te komen. Zodat niet de een dit zegt, en de ander dat. Heb dus geduld, bij noemenswaardige incidenten/veranderingen wordt het zeker gemeld, maar soms niet meteen op hetzelfde moment. Opnieuw, mocht je bijvoorbeeld nu als voorbeeld, een vraag hebben over de ban van Blabla1993. Maak dan een topic aan, in feedback & mededelingen of stuur een pm naar mij of andere staff-leden.

Ik hoop het een en ander duidelijk te hebben gemaakt en mochten er nog vragen zijn. Stel ze gerust!
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden