Onderwerp: Staff invisible
Enkele bericht bekijken
Oud 4 April 2004, 23:48   #54
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie


Zoals je ziet is het nogal omslachtig. Als mensen er zijn moeten ze gewoon bereikbaar zijn. Dat is gewoon de kern van service-verlening...

ze ZIJN bereikbaar. je bedoelt, dat ze ook te zien moeten zijn ALS ze er zijn, zodat ze direct bereikbaar zijn en je verder geen moeite hoeft te doen.
Citaat:
Waarom ga jij er trouwens zo op in, jij staat namelijk gewoon online.. Maar kom anders eens met goede argumenten voor invisible staan?
omdat ik het me kan voorstellen dat je als beheerder niet online wilt zijn. je kunt in alle (prive)fora komen en als iemand dat ziet is er meteen oorlog. er wordt constant op je gelet en men zit constant achter je kont aan te vangen. beheerders zijn er ook om toezicht te houden. daarvoor hoeven ze niet visible te zijn, ik kan me voorstellen dat dat invisible juist makkelijker gaat. daarbij vind ik dat koelkast gelijk heeft wat betreft relschoppers; als ze weten dat alle staffmembers ten alle tijden visible zijn, gaan ze direct aan het rellen als er geen staffmember online te zien is.

daarnaast vertrouw ik er op dat de bheerders en de FB's die invisible zijn daar een goede reden voor hebben, en dat is niet machtsmisbruik....

kusje ;x
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden