Onderwerp: Ja dit heb ik weer!
Enkele bericht bekijken
Oud 1 January 2010, 18:52   #44
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 6 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Als ik jou was, zou ik het goed maken met je vriend. Zijn reactie is begrijpelijk. Het is tenslotte ook zijn kind, en als dan voor hem word besloten dat hij ook werkelijk een zoon krijgt, helemaal op zo'n jonge leeftijd, kan hij nog zoveel medeleven met jou tonen maar het is en blijft ook zijn kind. Ik weet niet wat voor jongen hij is, maar persoonlijk zou ik mijn vriendin mijn kind ook helpen opvoeden. En ik denk dat hij die keuze ook wel zal maken. Het blijft tenslotte ook zijn kind. Je kunt het niet alleen aan om zo'n kind op te voeden, besides de financieen heeft een kind ook een zogenaamde vader-zoon band nodig.

Ik vind het onverantwoordelijk van je het je vriend niet direkt hebt verteld, maar ook goed van je om het kind te houden. Mijn eigen moeder heeft ook op erg jonge leeftijd haar eerste kind gekregen, en dan had ze wel haar vriend nog, maar haar vriend was niet helemaal zoals een vriend hoort te zijn. Je kunt beter geen vriend hebben dan zo'n vriend, laat ik het zo zeggen.

Je redt het wel, helemaal als je steun hebt van je moeder. Gewoon je school blijven doen en afmaken, en sporten is ook belangrijk(ookal gaat dat na een tijdje niet meer en is dat ook niet goed als je een kind in je buik hebt, stel je voor als je bijvoorbeeld valt.).

Go girl
Vollemaan is offline