Enkele bericht bekijken
Oud 4 August 2004, 14:25   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Denk je nu echt dat Roda tevreden is met eem prima middenmoot-positie, Arthur Er zijn spelers weg, maar de basis die er nu staat presteerde vorig jaar in de 2e seizoenshelft beter dan PSV en Ajax (2e over de 2e seizoenshelft). AL blijft het met Vloet uiteraard onmogelijk om beter te presteren dan 'zesdes'.
Nee, natuurlijk niet, Roda gaat voor Europees. Maar ik had niet zo veel zin meer om die middenmootposities toe te lichten, dus vond ik dat wel prima

Citaat:
Willem II staat bij jou wel a-sociaal hoog dunkt mij. Als inwoner van Tilburg ben ik redelijk insider, maar daar verwacht men niet veel meer dan een 10e positie.


Rond de 10e positie spelen is inderdaad een realistische en bescheiden doelstelling en de druk moet natuurlijk niet onnodig groot gemaakt worden. Maar ik denk dat ze in Tilburg met Moens, Kreek, Bobson, Reuser en een extra spits en de talenten Hadouir, Van Nieuwstadt, Van der Kruijk e.d. een aardige mix voor een degelijke subtopper hebben. De selectie is echter niet al te breed. 'Voordeel' is in ieder geval dat ze geen Europese wedstrijden hebben. Aan de andere kant heeft een team in opbouw wat tijd nodig...
  Met citaat antwoorden