Enkele bericht bekijken
Oud 4 August 2004, 14:33   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Nee, natuurlijk niet, Roda gaat voor Europees. Maar ik had niet zo veel zin meer om die middenmootposities toe te lichten, dus vond ik dat wel prima

Je had er minstens bij kunnen zetten dat Roda een subtop-selectie heeft met een hoofdklasse-trainer erbij die de spelers voortdurend onder hun niveau laat spelen, en zelfs durft te klagen dat hij een topper als Kone heeft moeten inpassen (smoes voor het missen van Europees). Ajax, PSV en Feyenoord zouden blij zijn met zo'n topspits, die er absoluut komen gaat. Je zegt trouwens dat Roda voor Europees gaat maar dicht hen niet eens een plek in het linkerrijtje toe en zet ze zelfs nog onder die losgeslagen bende uit Arnhem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Rond de 10e positie spelen is inderdaad een realistische en bescheiden doelstelling en de druk moet natuurlijk niet onnodig groot gemaakt worden. Maar ik denk dat ze in Tilburg met Moens, Kreek, Bobson, Reuser en een extra spits en de talenten Hadouir, Van Nieuwstadt, Van der Kruijk e.d. een aardige mix voor een degelijke subtopper hebben. De selectie is echter niet al te breed. 'Voordeel' is in ieder geval dat ze geen Europese wedstrijden hebben. Aan de andere kant heeft een team in opbouw wat tijd nodig...

Kreek en Reuser.. Mijn heer wat een opa's. Dat wordt helemaal niets. Moens en Bobson zijn zwaaaaaaaar overschatte spelers. Willem II mag uitkijken dat het niet in de problemen komt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden