Enkele bericht bekijken
Oud 5 August 2004, 17:40   #24
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

1. Ajax stabiele selectie, hebben niks ingeleverd en spelers als heitinga, sneijder, de ridder en de jong zullen alleen maar beter worden.
2. Feyenoord uitstekend ingekocht, gullit wil zich nu eens bewijzen en dat gaat hem met deze selectie toch aardig lukken.
3. PSV ik verwacht van hun een dramatische seizoensstart door alle nieuwe spelers, maar ik denk dat ze na de winterstop de eer gaan redden door toch de 3de plaats veilig te stellen.
4. AZ zijn alleen maar sterker geworden.
5. Willem II hebben redelijk ingekocht, en gaan dit jaar verrassen.
6. SC Heerenveen hebben toch wat ingeleverd met sibon, maar spelen toch naar de 6de plaats.
7. NEC als de aankopen van vorig seizoen barreto en niedzielan fit blijven kunnen ze verrassen. selectie is nu aan elkaar gewend.
8. Roda JC zal ongeveer hetzelfde gaan als vorig seizoen, met dank aan wiljan.
9. FC Utrecht de selectie is te zwak om echt mee te spelen om europees voetbal maar ze eindigen toch nog in het linkerrijtje.
10. RKC hebben zich ook rustig houden op de transfermarkt en zullen met wat mazzel wel hoger eindigen als de 10de plaats. maar ik weet niet of ze dat hebben.
11. NAC selectie is teveel verzwakt.
12. FC Twente selectie te zwak.
13. RBC gaan ongeveer eenzelfde seizoen draaien.
14. FC Groningen idem.
15. Vitesse spelen zich dit keer net veilig, maar dat ligt alleen aan de zwakte van de concurrentie.
16. FC Den Bosch wat voor arthur geld, geld ook voor mij: de wens is vader van de gedachte. ik denk dat ado en de graafschap een slechtere selectie hebben als fcdb, maar het gaat toch nog heel moeilijk worden.
17. ADO Den Haag geen goede selectie.
18. De Graafschap ik vind het jammer maar de selectie van de graafschap is niet goed genoeg. ik heb natuurlijk wel liever dat ado degradeert, maar ik denk dat het zo gaat.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden