Enkele bericht bekijken
Oud 23 August 2004, 20:58   #32
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ajax heeft echter de luxe dat men op vrijwel iedere positie een surplus aan kwaliteit heeft lopen. Bij Ajax zie ik tig spelers die met een individuele actie een wedstrijd kunnen doen beslissen. Feyenoord moet het hebben van het collectief (wat een cliché trouwens, maar tis wel zo ), en PSV zie ik met name 'uit' het moeilijk krijgen. PSV speelde vooralsnog tegen een naïef AZ en een zwak RBC; Feyenoord tegen een Willem II dat helemaal nieuw is en De Graafschap. Zo kun je stellen dat Ajax de enige ploeg is die al enigzins getest is.

We zullen het zien, als Feyenoord nu naar Vitesse moet, en PSV en Ajax ook uitwedstrijden krijgen tegen bijvoorbeeld AZ (dat ik thuis wél tot meer tegenstand in staat acht), Heerenveen, Utrecht of Roda. Meestal zijn dat ook de clubs waartegen men het echt zwaar heeft. Nooit zie je die clubs thuis echt dik onderuit gaan. En natuurlijk zullen onderling punten worden verspeeld!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden