Onderwerp: 1 dag man of vrouw
Enkele bericht bekijken
Oud 23 June 2005, 18:02   #30
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balance
Waar heb jij het over? Wanneer je respect hebt voor homo's mag je toch op zijn minst hetzelfde terugverwachten???
We hadden het erover hoe jij erover deed, en dat kwam er een beetje ongenuanceerd uit. En je hebt gelijk dan mag je hetzelfde terug verwachten, en ze hebben ook respect voor hetero's.

Maarja laten we dit maar in een ander topic bespreken, nu gaat het erover wat je zou doen als je een meisje was.

Ja ik zou ook lesbisch zijn, maar misschien als alles omdraait, en je denkt zoals een meisje, zal je net als nu ook hetero zijn en dus op jongens vallen, maar dat is weer te diepgaand, niet moeilijk doen.
Waar beweer ik iets ongenuanceerds dan? Ik constateer enkel dat ik op vrouwen zal blijven vallen en me niet kan voorstellen dat het anders zou wezen.. Lijkt me niks fouts aan.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden