Onderwerp: Iran
Enkele bericht bekijken
Oud 21 January 2006, 15:07   #12
Nevsehirli
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
Hoe heet die film, Fail safe (1964 of remake in 2000).

Maar welke landen zouden Iran helpen? En dan landen die ook echt schade kunnen aanrichten.
Het wordt gewoon geen land tegen land maar Amerika tegen terroristen. De EU doet twijfelachtig mee, totdat Iran idd echt met z'n atoombommen gaat zwaaien. Dan is het 'het Westen' tegen het terrorisme. En dan is de wereld voor jaren met zichzelf in oorlog. De VN is machteloos, het zijn immers geen (of nauwelijks) landen die dwars zitten.
En die oorlog kan best hardnekkig zijn, onkruid vergaat niet
syrie is de trouwste bondgenoot van Iran en laat dat nou net niet de 2 gekste landen zijn die er op deze aardkloot bestaan.
Ik als Turk weet als geen ander hoe gevaarlijk die landen zijn. En rusland en China helpen Iran ook mee, evenals Noord-Korea. Als er dus oorlog uitbreekt zijn het die landen tegen de VS, EU, Pakistan en Israel. In dat geval zullen de Plaestijnen in opstand komen en de Iraniers vergezellen.

Ik geef nog 2 jaar, voordat Wereldoorlog III uitbreekt.

Saillant detail: Ik heb gisteren met mijn buurvrouw gesproken, zij is Iraanse, en ze zegt dat Bin Laden in Iran zit en dat er bij een eventuele nucleaire oorlog zelfs Bin Laden weer gaat meedoen.

VS is einde verhaal als ze niet goede operaties en plannen uitvoeren
  Met citaat antwoorden