Enkele bericht bekijken
Oud 11 March 2010, 19:30   #103
Poffertjeskop
Lid
 
Geregistreerd op: 28 December 2009
Berichten: 149
Standaard

Ik had ook een vriendin die zichzelf sneed. Ze liet īt me opeens zien en ik hoorde van vrienden dat ze ook op gevaarlijke bijna zelfmoord plekken sneed. Ten eerste, denk ook aan jezelf! Ik ben er toen namelijk zo verdrietig van geweest dat ik ook niet meer wist wat ik met mezelf moest, hoe kan je haar dan helpen?

Ik heb d'r vaak gevraagd waarom ze t deed, ze zei dat ze t lekker vond. (Ja dat begrijp ik ook echt niet) Een duidelijke reden kon ze nooit geven, maar op een gegeven moment wisten zo veel mensen 't dat ik merkte dat het gewoon aandacht trekken was. Eerst ging ik leuke dingen met dr doen, afleiding dacht ik. Gek genoeg werd t alleen maar erger. Ik denk doordat ze merkte dat ik haar meer aandacht gaf, dat ze om meer ging vragen door meer te snijden. Toen ben ik met de hele klas (ja, ze liep er gewoon mee te koop, dus iedereen wist t wel) naar dr mentor gegaan. Ze is heel erg kwaad geweest, omdat ze bang was dat dr ouders er achter zouden komen. Ze wilde me vermoorden en haatte me voor de rest van dr leven. Toen heb ik dr even niet gesproken voor voor een paar maanden. Ze kreeg een vriendje waar ik wel contact mee had en toen dat uit ging stuurde ik dr een berichtje, dat als ze t nodig had, ze nog wel bij me zou kunnen komen. Huilend kwam ze naar me toe. Ik heb dr geholpen weer op t rechte pad te komen en volgens mij gaat t nu best goed met dr. Ookal heb ik geen behoefte meer aan contact. Ik wilde dr alleen maar helpen, ze werd enorm boos en onze band was verbroken. Ze voelde zich verraden.

Ik weet niet of t nog bezig is, het zou me niks verbazen als ze het nog doet. Vergeet niet, zij (en wsl dus meerdere) kreeg er een kick uit, aandacht vragen en wanneer je snijdt, maakt je lichaam een stofje aan dat verslavend is.

Dus probeer d'r te helpen, maar blijf ook altijd bij jezelf.
Poffertjeskop is offline   Met citaat antwoorden