Enkele bericht bekijken
Oud 27 November 2005, 19:40   #71
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik denk niet dat het zo is dat de onderwerpen van de 18-23 jarigen per definitie niet aansluit bij die van 12-15 jarigen. er zijn veel van die 'jonge' jongeren die met vragen zitten en ze ook hier ook moeten komen stellen, dan zou de harde kern perfect zijn om ze te helpen, maar dat gebeurt niet. integendeel; die jonge leden worden juist weggejaagd.

feit is dat ll.com zich wil richten op de 12-18 jarigen. en dat gaat hoe dan ook gebeuren; en wij moeten ons maar gewoon eraan aanpassen. natuurlijk is dat mogelijk, wij zijn allemaal (bijna) volwassen. maar dan moet niemand stoer gaan doen omdat ze toevallig bij de oude garde horen, het is gewoon veel te moeilijk om je als 'nieuweling' hier aan te passen, dit forum is gewoon een hechte groep. en al die tijd hebben wij ons niet aan de 'nieuwelingen' hoeven aanpassen, maar nu moet dat wel. want als de eigenaar van ll.com mag kiezen tussen een groep 'nieuwelingen' of de oude garde, weet ik al dat die keuze snel gemaakt is. maar ik ben ervan overtuigd dat wij als oude garde best met een groep jongelingen samen zouden kunnen leven.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden