Enkele bericht bekijken
Oud 27 January 2005, 21:23   #58
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
klote...morgen om 8:30 examen wiskunde en kan er echt de ballen van "koppijn" dat wordt 2de zit
Als het je enige tweede zit zal zijn, is het nog geen ramp ... en dan nog.
In elk geval: veel succes. 'k Zal voor jou ook duimen.


Ontopic: Verschrikkelijk moe. Heb dan ook een vrésélijke dag achter de rug:
Eerst twintig minuten wiskundeles gevolgd, wat ik dinsdag eigenlijk al gezien had, dan een half uur op de bus gezeten, waar ik duizelig ben afgestapt. Dan anderhalf uur naar een operaschoolvoorstelling over Dido. Het was vreselijk warm in de zaal, dus moeilijk om erbij te blijven.
Vervolgens weer een half uur in de bus, kwamen we om tien voor één toe, hadden we nog een twintigtal minuten om te eten. Daarna zwemles. Het zwemwater was enorm kou en we waren maar met 6, dus wij hebben nogal redelijk wat baantjes mogen zwemmen. En dan nog test van Engels en luisteroefening van Frans.
Thuisgekomen rond tien over vier. Verwarming opengedraaid, huiswerk gemaakt, mijn Latijn geleerd. Erna aan het eten begonnen.
Gegeten en dan zijn we vertrokken naar het ziekenhuis. Daar hebben we twee uur gezeten dan en we waren thuis rond twintig voor negen.
Erna nog de afwas gedaan van de hele dag samen met broertje en papa. Klaar rond tien over negen. Vervolgens mijn haren gewassen.
En dan moest ik nog alles hier beginnen doorlezen ...
Man man man ...
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden