Onderwerp: Ben ik depressief?
Enkele bericht bekijken
Oud 24 May 2002, 01:35   #8
Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, ik heb ook deze "symptomen" omdat ik rondloop met allerlei problemen. Ik heb met veel mensen gepraat over mijn problemen. En toen had ik laatst 2 dromen, 2 dromen ieder over een meisje, een onbekend meisje wat niet super-knap/lekker was ofzo maar waarvan ik in me droom voelde dat ze lief was, iemand met gevoel.
In de 1e droom droomde dat ik met vrienden op vakantie was naar een bungalow-park, toen iedereen weg was bleven ik en een meisje over, een meisje wat ik niet kende maar waarvan ik voelde dat ze lief was en gevoel had (hoe ze in die bungalow komt weet ik niet, maarja dromen blijven vaag). ik droomde dat ik op haar afliep en met dr zoende, ze twijfelde heel even, maar deed toch mee het gevoel wat ik toen kreeg was goed. en opeens was het afgelopen.
In de 2de droom droomde dat k met een goede vriend naar een of ander vaag evenement was, waar ik een meisje ontmoette waarvoor ik weer hetzelfde voelde terwijl ik haar toen nog niet had gesproken. later praatte ik met haar, en oook steeds vaker wat ook een erg goed gevoel gaf. en opeens stopte me droom. toen ik wakker werd ging ik erover nadenken en ik vond het toch wel vaag dat ik OPEENS zulke dromen heb, terwijl ik bijna nooit dromen heb. Ik heb het er met een hee goede vriend over gehad en die zei tegen mij: "je hebt meisje nodig, je hebt afleiding nodig want dromen geven vaak berichten door." toen ik een paar dagen later met iemand praatte van school zei die tegen mij dat ik misschien licht depressief ben. en dat ik daarom afleiding nodig heb. zodat ik me misschien weer happy ga voelen. Daarom raad ik je dit ook aan, zoek afleiding, zoek misschien een nieuw vriendje. Zorg niet dat die gevoelens bij je blijven hangen, daar ga je je alleen maar kutter van voelen, en als je eenmaal in neergaand spiraal komt kan dat erg "gevaarlijk" zijn, zorg ook dat het op school nog steeds goed blijft gaan. anders ga je je het te erg aantrekken, dan denk je alleen maar aan de slechte dingen en kom je in neerwaards spiraal. misschien een erg lang verhaal voor een kleine conclusie maar ik wou ook een beetje mijn verhaal(tje) kwijt

Joost
  Met citaat antwoorden