Enkele bericht bekijken
Oud 16 December 2006, 13:50   #2
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De functies zijn verstuurd.
de functies zijn random verdeeld, ik heb dus niet bewust een bepaalde functie aan een bepaald persoon gegeven.

En jongens, we doen het deze keer een beetje in de stijl van harry potter
En als iemand er bezwaar tegen heeft diskwalificeer ik diegene

In de verhalen staan géén tips en hints!


Het begin
Impressions, het stuutje van het dorpje Hogsmead, zat weer eens in zijn kamer te studeren, terwijl zijn vrienden gezellig een potje zwerkbal op een nabijgelegen veld aan het spelen waren. Plots kwam Charmedone, de betoverende vriendin van Niemand, op wie Impressions al jaren jaloers was, zijn kamer binnenstormen. ‘O nee! AMF is flauwgevallen! Wil je alsjeblieft komen helpen met je fantastische EHBO-technieken?’ Impressions wilde natuurlijk wel even indruk maken op Charmedone, al dacht hij dat AMF zich aanstelde en gewoon graag mond-op-mondbeademing wilde.. Maar toen hij buiten kwam, in de gure regen en de gierende wind, merkte Impressions de spanning en hij liet zijn EHBO-kit op de grond vallen. Alle zwerkbalspelers renden in paniek over het veld, (behalve AMF natuurlijk want die was flauwgevallen) terwijl Babydress professor Stevie haalde. ‘Meneer! Meneer! Ik zag er één! En AMF óók!’ riep ze, terwijl haar ogen alle kanten opschoten.. Stevie snapte niet waar ze het over had, keek vertwijfeld om zich heen en vroeg ‘Babydress, wat bedoel je?’ ‘Een.. een.. een...’ en ook zij viel flauw. Zelfs Frox, die altijd kapsonespraatjes hield tegen zijn klasgenoten, kon het walgelijke woord amper over zijn lippen krijgen.. ‘Een weerwolf..’ fluisterde hij met bibberende stem.

De dorpelingen mogen mij een naam pm'en vóór morgenavond 22.00

Laatst aangepast door Spelleider : 16 December 2006 om 23:10
  Met citaat antwoorden