Onderwerp: Bevallen
Enkele bericht bekijken
Oud 29 March 2011, 21:13   #6
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kimm!~~ Bekijk Bericht
Ik denk dat ik het erger vind dat een 63 jarige een kind krijgt, en aangezien je van dat meisje van 12 niet weet waar ze vandaan komt en dergelijke.
En tja, het zou best kunnen dat ze het niet wist al lijkt het me heel sterk.
Want als je zwanger bent kun je gewoon ongesteld geworden < dat gebeurt is enkele gevallen en zo'n buik is bij sommige amper zichtbaar of komt pas heel laat. Maarja de jongeren&ouderen van tegenwoordig.
Nee je kan per definitie niet ongesteld zijn als je zwanger bent, je kan wel wat bloed verliezen maar dat is zonder regelmaat en niet zoveel.

Wat theoretisch wel zou kunnen is dat ze heel toevallig zwanger is geraakt tijdens dr eerste eisprong en ze zodoende niet ongesteld heeft kunnen worden.

Wat me logischer lijkt is dat ze zo dom is als het achtereind van een varken en net pas is gaan menstrueren waardoor het nog niet zo veel is en met nauwelijks tot geen regelmaat. Ze dacht waarschijnlijk alleen maar: konings ik ben niet meer ongesteld.

En ik vermoed ook dat ze lekker vadsig is en lekker aan de vreet is zodat het dik worden daar aan kan worden toegeschreven. Zal niet de eerste keer zijn.

In ieder geval ik denk dat dit een incapabel tiener hoertje is dat zich af laat rijden voor een peuk of een breezer en nogal laag op de sociaal economische ladder staat en waarschijnlijk ook nooit meer in dr leven zal bereiken dan het opvoeden van, zo mogelijk, nog debielere kinderen.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden