Enkele bericht bekijken
Oud 21 September 2009, 10:47   #1
Majestic12
Die nieuwe gozer
 
Geregistreerd op: 21 September 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 3
Question Defecte game gekocht bij MediaMarkt, wat nu?

Ola iedereen!

Ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik in dit gedeelte van het forum goed zit maar ik ga het proberen (en ik ga ook proberen het kort te houden):
Ik heb afgelopen vrijdag Fable 2 bij de MediaMarkt in Utrecht gekocht voor 64 euro. Ik kom thuis, doe het VOORZICHTIG in de xbox360, start het spel op en ja hoor, daar komt het gezeik...
Al vroeg in het spel loopt het spel vast. Ik start opnieuw op, start het spel weer op, en ja hoor, bij hetzelfde stuk loop ik weer vast.
Ik haal de dvd uit de Xbox en wat blijkt? Er zit een flinke kras op de dvd! Ik weet zeker dat ik deze kras niet heb veroorzaakt (xboxen van voor 2006 wilden zulke krassen nog wel eens veroorzaken maar mijn xbox is gloednieuw uit 2009) en met de andere 10 games die ik heb, heb ik nooit zulke problemen gehad.
Natuurlijk wil ik vandaag het spel terugbrengen naar de MM om mijn geld of een werkende dvd te krijgen. Ik zit ruim binnen de 14 dagen dat ik iets mag ruilen maar de MM heeft de regel dat ruilen niet mogelijk is in het geval van spellen!

Help! Heb ik hier enige kans op om dit klaar te spelen en hoe pak ik dit aan?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Laatst aangepast door Majestic12 : 21 September 2009 om 10:50
Majestic12 is offline   Met citaat antwoorden