Enkele bericht bekijken
Oud 21 September 2009, 12:18   #6
Majestic12
Die nieuwe gozer
 
Geregistreerd op: 21 September 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
Ik geef je weinig kans aangezien duidelijk in de regels staat dat je spellen niet kan omruilen, maar als je het toch proberen wilt kan je er inderdaad beter persoonlijk heengaan.
Precies, daar zit een beetje mijn angst. Maar ook al staat er in de regels; 'Je mag geen spellen ruilen', dan kunnen ze dit toch niet maken!? Zomaar een defect spel verkopen?

Ik heb ook geen zin om er een consumentenbond ofzo bij te halen (zoals de Radar) omdat dat me veel meer tijd en moeite kost dan ik eraan wil besteden. En kijk, als het nou een spel van 15 euro was, hoorde je mij niet klagen. Als ik em dan niet kon ruilen en ik vindt het echt een geweldig spel, koop ik hem opnieuw (maar dan ergens anders). Maar hier heb ik gewoon meer dan 60 euro voor betaald!

Ik weet helaas bijna wel zeker dat ze hier moeilijk over gaan doen (als je wat google'd zul je zien dat MM zeer serieus is over deze geen-games-ruilen regel). Ik heb heeeeel erg vaak spullen geruild zoals headsets en andere apparaten, en nooit gezeik gehad.
Dus wat ik eigenlijk zoek is een perfect argument om in de strijd te gooien afgezien van het feit dat ik eigenlijk gewoon genaaid ben.
__________________
Wait... How did I get here? Was I drunk-surfing the internet again?
Majestic12 is offline   Met citaat antwoorden