Onderwerp: Pesten!!!
Enkele bericht bekijken
Oud 24 June 2005, 11:17   #14
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Koekje, ik denk dat dat eerder gebrek is aan aandacht. Dat meisje is zo wanhopig, dat ze andere manieren gaat zoeken om mensen te raken en zodat ze haar helpen ( = aandacht geven ). Kennelijk denkt ze dat dit de manier is.

Maar dit is niet gelijk de reden om haar te pesten. Iemand uit jullie klas had eens gewoon met haar een praatje moeten maken, ook al zou de rest van de klas je dan stom vinden.

Ik ben zelf gepest, maar niet zoveel als andere klasgenoten ( waar ik toendietijd mee omging ).
Ik wilde neutraal blijven, goed met iedereen op kunnen schieten maar dat lukte niet altijd. Je wordt verplicht naar de ene of naar de andere kant gesleurd.

Op een gegeven moment moest ik wel kiezen, want de ene groep zei dingen over de andere "groep" ( 2 mensen ), en die 2 vonden dat ik voor hun moest gaan opnemen. Toen dacht ik: " ja hallo zit ik er middenin, ik ga niet voor iemand verdedigen, dat doen ze zelf maar ".

Ik heb echter wel een hekel aan een bepaalde persoon. Die was in het begin best aardig, en op een gegeven moment toen ik achter de drums moest tijdens muziek op school, zei ze : " ik hoop dat je de mist in gaat ". Van daaruit volgde dat ze ging fluisteren in mijn oor: " je bent lelijk " .

Of had ik eens een kleine blunder begaan: we hadden condooms gekregen op school tijdens verzorging. Een tijdje later liet ik mijn map vallen waar het in lag, en toen zei zij: " Oh die heb ik allang gebruikt whaha! " Slet van 13 Zo'n persoon neem je gewoon niet serieus
  Met citaat antwoorden