Onderwerp: Geloof jij in god?
Enkele bericht bekijken
Oud 10 August 2009, 21:35   #347
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
Dan zou jij volgens het christendom dus mooi naar de hemel gaan.
Hmm.. Dat zou ik eigenlijk niet eens willen. En nee, ik wil ook niet naar de hell. Als ik dood ben. Laat me dan lekker dood zijn. Maar dat schijnt voor andere moeilijk voor te stellen. Hoe het is om daadwerkelijk DOOD te zijn.

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
Ik heb vaak genoeg geesten gezien. Laatste keer was op de 21e van vorige maand. Ik lag in bed, alles muisstil en ineens gaat het touwtje bij het gordijn hevig heen en weer slingeren. 1 seconde daarna stond het touwtje weer kaarsrecht, alsof er nooit beweging in had gezeten. Ramen waren dicht enz. En nu niet met excuses komen als 'dat was natuurlijk een droom', want ik was klaarwakker.
Dus dan waren het maar geesten? Ga een keer met mij "glaasje draaien". En als er daadwerkelijk dan iets gebeurt. Dan heb je me overtuigd. Oja, als ik jou was zou ik niet naar domino day gaan. Straks gooit die geest van je nog 1 van de steentjes om.

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
Dat stond weer in de schriften, aan het einde van alles wordt het vlees weer levend enzo ik ken het ook niet heel erg goed.
reincarnatie in je eigen lichaam waar een exacte copy van is op de hemel? Echt waar... Dan vindt ik de matrix nog logischer klinken. En dan zeggen ze dat je de bijbel niet letterlijk moet nemen. Maar ik weet niet hoe ik anders "vlees weer levend" moet opvatten.




Demensies moet je niet te letterlijk nemen. Ze zeggen dat wij 4 demensies kunnen waarnemen. Namelijk : Lengte brete hoogte en tijd.
Ze zeggen dat we niet meerdere demensies kunnen waarnemen met de zintuigen die we op het moment hebben. http://www.allaboutthejourney.org/du...ezus-video.htm

Hier wordt een voorbeeld gegeven hoe we zouden leven zonder de demensie hoogte. Nu maakt hij alleen een grote fout. met dat er niks bestaat dat 3 (lengte brete tijd) demensies heeft. Hij neemt het echt veels te letterlijk. Waarom zou er niks bestaan met 2 demensies?

1: we zouden het dan moeten kunnen waarnemen omdat wij er 4 hebben.
2: Probeer je maar is 2 demensies voor te stellen. (lengte, tijd) Het kan niet.
3: Laat staan 1.
4 Hij zegt dat deze 4 aanmekaar zijn verbonden en komt met een basis van zijn theory over "flat land" die dus zoals ik net zei. niet klopt.
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?

Laatst aangepast door Zeespons : 11 August 2009 om 17:56
Zeespons is offline