Enkele bericht bekijken
Oud 14 October 2002, 12:16   #6
Gabsta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

SOw. klinkt maybe maf maar ik kreeg ff traantjes inme ogen van ontroering.. ik heb precies hetzelfde mee gemaakt.. het is nu precies een jaar geleden. en me vader doet precies hetzelfde als jou vader.. hij betaalt alimentatie en thats iT hij is nu voor zijn werk gaan wonen in MALEISIE en zodoende spreek ik hem niet meer. ik hoef hem niet eens te spreken want het is zo'n klootzak..
ik weet niet wat er mis is met vaders maar als ik later vader word van een zoon of een dochter dan word et wel wat anders dan wat mijn vader me geflikt heeft. ik heb zelf ook depressies gehad.. bijna men polsen doorgesneden.. maar men vrienden hielpen me erdoor heen.. ik heb heel veel te danken aan ze.. vooral men beste vriend heeft me super geholpen en ook de ouders van hem. ik kan daar altijd terecht als ik met iets zit.. en dat wardeer ik echt. maar ik heb het gered en jij ook.. nog veel mensen denken als ze hier binnenkomen wat is dit een leuk gezin.. nou.. gezin zijn we niet.. maar we hebben elkaar goed opgevangen en daar zijn we trots op. ik hoef mijn vader nooit meer te zien.. en die snol van zijn vriendin ook niet meer..


Sow dit moest er ff uit... sterkte Loe Loe..

Grtz Gabsta
  Met citaat antwoorden