Enkele bericht bekijken
Oud 3 August 2014, 20:16   #3
Badmutz
Lid
 
Geregistreerd op: 3 August 2014
Berichten: 2
Standaard

Ik zeg ook niet dat ik wil dat ze het uit maakt, dat laat ik aan haar. Maar normaal ben ik dan wel zo dat ik schaamteloos verder flirt. Al flirt ik nu weinig tot vrijwel niet. Wil eerst een vertrouwensband opbouwen maar heb niet echt een idee hoe dit te doen. Normaal heb ik hier geen probleem aan maar het is gewoon anders en weet niet of ze me nu wil of niet. Ik wil echter op het moment ook niet gaan stoken maar wil wel dat ze voor me kiest natuurlijk Zoals eerder gezegd is dit meisje speciaal voor me en heb ik bij haar een ander gevoel dan bij andere meisjes. Nu gaan er mensen zeggen dat dit een vakantieliefde zijn, maar dat gevoel heb ik totaal niet. Ervaar het voor het eerst compleet anders.

"Wil je echt iets proberen met iemand die zo besluiteloos is omtrent jou en twijfelt?
Geloof me, uit ervaring weet ik dat de meeste meiden wachten met het uitmaken van de relatie van hun huidige vriend, totdat ze een nieuwe prins hebben gevonden. Zo denk ik er ook over bij haar. Situatie is lastig en daarom vraag ik ook om advies
Badmutz is offline   Met citaat antwoorden