Enkele bericht bekijken
Oud 12 December 2009, 18:39   #1
chriszie1
Lid
 
Geregistreerd op: 29 September 2009
Berichten: 25
Standaard HELP ME PLZ. ben best radeloos? =O

Het zit zo. 'k ben een jongen van 17 jaar. WAS altijd maagd tot aan gisteravond.
Ik met een klasgenoot en een andere vriendin van ons zuipen bij mij thuis. Focking gezellig gehad maar we werden kleffer en kleffer & uiteindelijk lagen we seks te hebben langs het kanaal. Juist.
Toen we buiten waren zei ze al; ik voel me gelukkig alweer redelijk nuchter.
Oja wat ook belangrijk is: ze heeft al voor zo'n 11 maanden een vriend.

Dat liep ook wat minder, en ze zei dat ze het gevoel had dat ik haar vriendje was.
Eigenlijk had ik mijn ontmaagding in gedachten: perfecte tijd, plaats, enz.enz.
dat was het dus allemaal niet.
wel met een supersupersuper mooie meid.
Ze zegt dat er na gisteravond wel wat veranderd is met haar gevoel. Minder voor haar vriend, meer voor mij.

Ik ben alleen al kats van slag dat ik geen MAAGD meer ben, haha maar nu mag ik het dus aan NIEMAND vertellen.

Ik hoop dat jullie mijn situatie nu een beetje begrijpen, maar ik zit met allemaal gemende gevoelens zoals blijdschap, schaamte, liefde, maar ook het kutgevoel dat ik ws. iemand ga/ kan gaan kwetsen.

Ik weet echtniet meer goed wat ik moet zeggen, doen, tegen haar en mezelf. We hbben afgesproken dat we het stil zouden houden. Maar ik snap niet dat ze dit kan doen als ze 11 maanden heeft met iemand.

Ook leidde ze best wel de volgorde zegmaar. Ik heb zelf 0,0 initiatief getoond. Dat zweer ik.

ben ik erg fout gweest? voel me diep schuldig maar ook weer blij?

wat moet ik doen?
chriszie1 is offline   Met citaat antwoorden