Onderwerp: Opvoeding
Enkele bericht bekijken
Oud 22 April 2002, 22:25   #6
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Ik herken dat probleem ook al enige tijd ja. Toen ik vroeger 8-15 was waren er van die kampers die 5 omgelegen wijken zeg maar terroriserden. Nu zijn het dan wel niet meer die kampers maar nu zijn het de kleine kinderen die bij mij in de wijk wonen maar ook elders in de omgeving of in amsterdam.

Al die kinderen worden 1 of andere manier verkeerd opgevoed. Wij keken vroeger nog tiktak, seasamstraat, en dat soort liefe TV programma's.
Wat kijken die irritante kinderen nou?? Dragon Ball Z, Power Rangers en weet ik nog meer voor shit. Daar word je toch al zwaar agresief van? ik begin ook wel eens hyper te worden als ik zoiets maar 10-30 min kijk.
Als je die gasten alleen al aankijkt beginnen ze je al aan te snouwen en te schelden.
Ik zat vorige week in de trein vanuit alkmaar naar uitgeest. Kwamen 2 kleine turken (niet specifiek dat het turken waren, hadden net zo goed nederlanders kunnen zijn in dit geval) voorbijlopen, ik keek ff wie dat waren; TSSS wat zit je te kijken man, moet je kappen hebben. Tegen die gasten zeg ik nix, zowieso al helemaal niet tegen iemand die zo tegen me begint. Ik keek de andere kant op en begon te laggen. Er zat nog een mooie dame tegen over die zei dat ze geen toekomst hadden omdat ze zo sloeberig gekleed waren (ze waren alweer verder gelopen hoor). Later kwamen ze terug en idd ze liepen er bij als zwervers.
maar het ging vooral om de leeftijd die ze hadden, die gasten waren echt niet ouder als 8 jaartjes. Ik snap het niet dat ouder hun kinderen zo slecht op voeden. En al helemaal nix doen aan dat kijk gedrag van die kinderen, als ze alleen maar van die shit kijken snapik ook wel dat je zo word en nog erger zoals in die QUOTE hierboven.

En dan nog als wij als bejaarden later rond rijden in onze vol automatische rolstoelen en rolators. Die zijn dan waarschijnlijk voorzien van allemaal veiligheid snuffjes zodat wij niet kunnen worden aangerand door die gewelddadige jeugd.

dan kom je op nog een interesant onderwerp: Zinloos geweld maar dat is hier Off Topic
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden