Enkele bericht bekijken
Oud 2 September 2010, 23:05   #1
BenjiCEF
Chicken chaser
 
BenjiCEF's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 September 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 10
Standaard Hoe win ik haar hart?

Hallo, 2 jaar geleden zat ik(15) bij een meisje(15) op school waar ik toen best wel goede vrienden mee was. Eigenlijk heb ik haar altijd wel leuk gevonden en we hebben zelfs een keer 'voor de grap' ge slow-danced tijdens een school feest. Helaas ging ik het jaar daarna naar een andere school en heb ik haar niet meer gezien en sprak ik haar steeds minder en minder.

Na 1 jaar niet meer gesproken te hebben begon ik om een of andere reden toch weer aan haar te denken, en heel toevallig kwam ik haar kort daarna ook weer tegen (zij sprak mij trouwens aan) maar we konden niet lang praten omdat we allebei met familie waren.

Sinds dien begonnen we eigenlijk weer een beetje te praten via MSN, maar niets over relaties ofzo. Gewoon de standaard dingen omdat ik snel uit gespreksmateriaal ben.

Nu heb ik dus een paar vragen:
1. Heb je misschien wat tips voor gespreksmateriaal?
2. Soms als ik tegen haar praat krijg ik helemaal geen antwoord en op andere momenten praat ze ineens tegen me zonder dat ik iets tegen haar zei. Wat houdt dit in?
3. Hoe vraag ik haar mee uit en wat kunnen we dan doen? Ik heb nooit eerder een relatie gehad maar ik vind haar echt leuk.
4. Zij is enkele maanden ouder en ook 10cm langer dan mij, zou dit een obstakel kunnen zijn voor als we ooit wat hebben?

Ik hoop antwoord te krijgen,
Benjamin

EDIT:
Wou er nog even wat dingen bij zeggen.
1. We houden verrassend veel van de zelfde dingen.
2. Er is maar één kans om het haar te vertellen, dus zorg er alsjeblieft niet voor dat ik het verkloot.
__________________
"The Enrichment Center reminds you that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak. In the event that the Companion Cube does speak, the Enrichment Center urges you to disregard its advice."

Laatst aangepast door BenjiCEF : 2 September 2010 om 23:32
BenjiCEF is offline   Met citaat antwoorden