Enkele bericht bekijken
Oud 14 November 2010, 21:49   #15
BenjiCEF
Chicken chaser
 
BenjiCEF's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 September 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door SYoung Bekijk Bericht
Gewoon doen..
Zo was ik een aantal jaar geleden ook
Nu kan ik er wel lachend op terug kijken dat ik gewoon niks durfde, best wel stom eigenlijk
Is niks raars aan om wat emotie te laten zien hoor Hoort bij het leven he Vind de andere persoon alleen maar leuk om emotie in een ander te zien, laat zien dat je elkaar kunt vertrouwen ^^ Maar probeer wel een beetje zelfverzekerd te zijn.. Ofja, beetje zenuwachtig kan natuurlijk altijd, maar wees gewoon wie je bent. Als zij jou zo niet kan accepteren, dan kan het toch nooit iets worden
Ik ben meestal emotioneel en open over mijzelf, dus dat laat ik ook wel merken als we praten. Maar het rare is dat als we praten (via MSN) ze heel afstandelijk doet, maar soms praten we ook weer volop zonder terughoudenheid. Ik kan haar signalen gewoon niet goed lezen... Wat moet ik toch doen? Ik vind haar echt leuk...
__________________
"The Enrichment Center reminds you that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak. In the event that the Companion Cube does speak, the Enrichment Center urges you to disregard its advice."
BenjiCEF is offline   Met citaat antwoorden