Enkele bericht bekijken
Oud 18 July 2013, 15:54   #15
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jaapie Bekijk Bericht
Zeg met wat je nodig hebt en ik het regel het, ik kom doorgaans niet vaak op het forum inderdaad. Zal de komende week dit wel dagelijks doen.

Af en toe zijn er nog spam posts omdat er nog wat accounts achter zijn gebleven, in vBulletin moet ik handmatig accounts verwijderen; dit is nogal wat werk steeds. Huidige forum opruimen heeft me ruim 6 uur gekost

Either way, als ik bepaalde IP's moet toevoegen voor admin panel, rechten moet vergroten of wat dan ook laat het me weten.
hierbij een deel van een suggestie topic uit het mannenforum.
Misschien dat jij van de technische kant kunt kijken of de opties haalbaar zijn ( naast het toevoegen van de IP adressen van staff aan het admin panel )

Citaat:
Een wachtwoord op elk forum.

Op elk subforum ( aan de bar, even voorstellen, etc ) een wachtwoord zetten, net zoals dat nu op dit subforum ( mannenforum ) zit. Gewoon een simpel algemeen wachtwoord voor alle fora, bijvoorbeeld "leerling".
Uit een oud topic meen ik me te herinneren dat Henkus/Michiel ooit heeft gezegd dat er een automatische PM kan worden verzonden naar nieuwe leden.
Als je dan automatisch een PM stuurt met als onderwerp 'forum wachtwoord' en daarin dus dat wachtwoord, kan iedereen gewoon forummen. Behalve bots, want die kunnen geen PM's lezen. Kost wel wat aanpassingswerk om op elk subforum een wachtwoord te donderen, maar het zou denk ik bots weren.

Alle fora die we nu hebben gooien we onder 1 groot subforum, en daar doen we 1 wachtwoord op
Zelfde verhaal als hierboven, alleen heb je dan maar 1 wachtwoord nodig.
Je maakt als het ware een forumlaag aan waarin alle huidige fora zitten, en voor die bovenste laag vraag je een paswoord. Om nieuwe leden te laten posten gebruik je weer mijn PM voorbeeld van bovenstaande suggestie.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden