Enkele bericht bekijken
Oud 11 June 2009, 18:01   #22
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thablackcobra Bekijk Bericht
Hey ik heb wat advies nodig

Gisteren werd ik wakker en ik was ineens heel erg verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik kan mijn gedachten er gewoon niet meer bij houden (denk constant aan haar) dus ik had een plannetje om misschien wat te krijgen met haar eerst contact maken met haar want, dat heb ik nog nooit gedaan en dan op de laatste schooldag of de dag daarvoor vragen of ze met me uit wil, filmpje pakken of zo. Maar hoe kan ik het best contact met haar maken, ik ben niet zo goed in contact maken met mensen. En ik wil niet wachten to na de vakantie; die al bijna is, dus het moet zeg maar in 12 dagen gebeuren. Aub geef me advies hoe. ik heb gisteren en vandaag al wat oog contact geprobeerd te krijgen gister best wel vaak tijdens pauze maar ik ben maar iets van 35 % zeker dat ze naar mij keek vandaag 2x kort en dat weet ik zeker. Ik wil geen tijd verspillen dus aub snel reageren. En als ik haar uiteindelijk vraag om uit te gaan hoe moet ik dat dan doen? Zelf heb ik 3 opties bedacht:
1. vragen of ze met me uit wil
2. vragen of ze met me uit wil en dan zeggen wat ik voor haar voel
en 3. zeggen wat ik voor haar voel en dan haar mee uitvragen. Welke optie is het beste?
Ter lering ende vermaeck.

Nederlands is ook zo godvergeten moeilijk!

En dan nog iets, hoe weet je in hemels naam 35% zeker dat ze naar je keek en niet 30 of 40?!

In ieder geval, knoop een gesprekje aan tijdens het speel kwartier en begin over films.
Dan praat je een beetje over wat zij leuk vindt enz. en als je dan subtiel films gaat recenseren die nu in de bios draaien en zij zegt dan: "jaaaa die lijkt me ook erg leuk" dan vraag je of ze die dan een keer met je wil zien.

Tadaa
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline