Enkele bericht bekijken
Oud 7 November 2006, 15:44   #24
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Het begin..

Het was een zonnige ochtend, Dunja was bezig met de boodschappen in tassen te verdelen.
''Stomme boodschappen, werk nou eens even mee!'' zei ze geïrriteerd.
Toen ze eindelijk haar spullen kwijt was, liep ze voorzichtig naar huis. Het was een mooie dag, vond ze. Het zonnetje scheen en er waren geen wolken.
Dunja wou haar huis binnengaan toen ze in haar ooghoek iets zag bewegen. Ze schrok en keek om, maar zag niets. Ondertussen had ze haar tas laten vallen en alles rolde eruit.
''Aah nee hè! Dat heb ik weer!'' snel rende ze achter de tomaten aan. Ze knielde naast de tomaten neer en pakte ze èèn voor een op. Er verscheen ineens een schaduw, zag ze. Maar niet van een mens, maar van een beest. Dunja durfde niet, maar ze keek toch heel voorzichtig naar boven.
Ze gilde het uit en rende snel naar haar huis. Ze duwde de deur vlug dicht en bleef nog even staan.
Terwijl ze dom voor zich uit stond te staren begon er een lichtje bij haar te branden!
Ze rende naar haar zus, CharmedOne, die aan het koken was.
''Heb je nou de tomaten die ik vroeg?'' vroeg ze, meteen, met haar neus in het kookboek. Ze keek op en keek naar Dunja met grote ogen.
''CharmedOne, ik moet je iets vertellen: Er is iets gebeurd, wat al heel lang niet meer is voorgekomen.. Ik zag er één..'' zei Dunja.
Ze begon te huilen en ging hopeloos op de grond zitten.
CharmedOne kwam naar haar toe, ''Wat is er, zusje?'' zei ze.
''Ik zag er één..'' zei ze snikkend.
''Wat zag je?'' zei ze en pinkte een traan weg.
Dunja keek CharmedOne aan en zei: ''Ik zag een weerwolf."

1) Dennie
2) Impressions
3) Frox
4) Tyskie
5) Prestige
6) Atjeuh
7) AmbyPur
8 ) AMF
9) DarkAngel
10) Dunja
11) Gastje
12) Piraatje
13) Anneke01
14) CharmedOne
15) Ash-hôôle

mijn eerste verhaal!

Laatst aangepast door Babydress : 7 November 2006 om 15:48