Enkele bericht bekijken
Oud 15 October 2002, 18:45   #14
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Lieve Monique,

Ik ben hier onwijs van geschrokken. Iedereen die je een beetje kent, en waar je niet echt dingen mee deeld verder, heeft dingen die hij of zij dwarszitten, en die soms ook best erg zijn.
Maar ik hda nooit zoiets als dit ged8/verw8. Ik vind het onwijs vervelend dat je je zo moet voelen! Slechts al ken ik je nog niet zo heel goed, ik weet dat je een heel erg lieve meid bent! En als ik zo je brief lees, haat ik je vader nu al voor wat hij je heeft aangedaan. Niemand verdiend dit soort dingen, maar jij al helemaal niet! Je bent heel erg lief en sociaal. Men zou jou moeten respecteren en liefhebben. Zo hoord het! Het is moeilijk mijn woorden nu te vinden en te bedenken wat ik allemaal tegen je wil zeggen, maar ik weet het niet zo goed. Ik geef je nu in gedachte een ontzettend dikke knuffel. en alhoewel je me niet zo goed kent. Ik heb een luisterend oor, en je kan bij mij dingen kwijt. Ik wil er graag voor je zijn, maar kweet ook dat jij je eigen vrienden heel erg nodig hebt. En die je veel beter kunnen steunen dan ik. Zoals mandy lees ik dat is goed, ik hoop egt dat je vader door deze brief zijn ogen open doet.

Liefs Jo,
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden