Onderwerp: Gezeik over mij
Enkele bericht bekijken
Oud 27 January 2008, 19:46   #34
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door !!understood!! Bekijk Bericht
nou zoveel heb ik niet gelogen..

1. ik heb dislectie alleen af en toe typ ik sneller terwijl dat niet zo goed gaat en dan heb ik meer fouten (mijn excuses)
Tuurlijk noem het maar dyslexie, mensen die het echt hebben zullen je dankbaar zijn dat elke idioot die gewoon niet kan typen er zo onderuit kan komen.
Citaat:
Origineel gepost door !!understood!! Bekijk Bericht
2. ik heb met 3 jongens een echte relatie gehad en heb alleen met hun sex gehad en ja klopt het was iedere avond als ze bij mesliepen
Dat is een kant van het verhaal, doe dat keer 4 minstens volgens mij en dan komt het aardig in de buurt.
Citaat:
Origineel gepost door !!understood!! Bekijk Bericht
3. als ik een relatie aangaa met een jongen zeg ik ook eerlijk dat ik het niet normaal vind dat er alleen maar nara mijn uiterlijk gekeken wort en dat ik daarom ook vaan geplayt word en ik dat niet wil dus dat ze dat niet moeten doen want ikkan het beter.
Tuurlijk meid.

Citaat:
Origineel gepost door !!understood!! Bekijk Bericht
dus zoi veel lieg i9k niet maar ik vind het niet erg leuk van je dat je zo moet reageren tegen mij terwijl ik niet eens ben hoe ik eruit zie en iedereen behoordeel me vanwege me uitrlijk en ik word ook nooit sirieus genomen terwijl ik ook maar gewoon een mens ben die pronbeerd haar best te doen voor heel veel dingen maarbdat ook niet altijdt lukt
Wat jij vind is wat jij normaal vind dus als je veel liegt is het na een tijdje maar een klein beetje liegen, netzo als bij al het andere
Citaat:
Origineel gepost door !!understood!! Bekijk Bericht
En pakspul zeg me alsjeblieft een rede hoe ik an jou kan bewijzen dat ik niet zo ben wand het is egt niet leuk om aldijd zo een vooroordeel van mensen te krijgen alleen maar omdat ik er als een slet uitzie.
Je hoeft je niet te bewijzen, heb ik nooit om gevraagt, waarom denk je dat het een vooroordeel heet. Verpest die paar hersencellen die je nog hebt niet met breezers maar zoek het woordenboek eens op.
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden