Onderwerp: Leugens :(
Enkele bericht bekijken
Oud 11 April 2007, 19:34   #4
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door alyssake Bekijk Bericht
Heeft iemand van jullie ookal meegemaakt dat je ex vanalles over jou zit te verzinnen tegen zijn vrienden, die nu ook jouw vrienden zijn geworden? Bah ik word er echt ziek van. Niemand gelooft hem en toch blijft hij maar zeggen dat ik mij anders voordoe, dat ik hem half bespring als ik hem zie, dat ik drink om over onze breuk te geraken...zever in pakjes. Hij dumpte mij door twijfels, en nu wilt hij doen alsof ik hem zit te kwetsen. Snap niets van zijn bedoelingen.
Ik probeer het maar te negeren. Hij heeft niet eens het lef mij aan te spreken want we praten al meer als een maand niet meer sinds een ruzie. Laf! Ik heb veel zin hem terug te gaan ontwijken, maar is dat dan zwakheid tonen... Moet ik meer doen of mijn neus bloedt, of juist wel eens zeggen waar het op staat?
xxx
Ik werd tijdens mijn vorige relatie ineens gekust door een meisje, sindsdien sta ik in haar vrienden kring bekend als een vreemdganger.

En zo heb ik nog 400 voorbeelden.. betreffende dezelfde ex.
Ik heb al heel snel niet eens meer de moeite genomen om mensen van de waarheden te overtuigen.

Bespaar jezelf die energie
  Met citaat antwoorden