Onderwerp: Versieren.
Enkele bericht bekijken
Oud 12 December 2011, 15:58   #5
Awesomepear
Toffe Peer
 
Awesomepear's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.235
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Omar207 Bekijk Bericht
Nou, we hebben wel dezelfde muziek smaak, dezelfde film smaak, dezelfde droge humor xd, allebei even knettergek en hebben een vergelijkbaar verleden...
We begrijpen elkaar dus best wel goed. We kunnen goed praten, zegmaar heel lang doorgaan met één onderwerp. En hebben gewoon altijd wel dikke lol, maar ik wil gewoon laten merken dat ik wat voor haar voel.
Btw,, ik ben niet zo iemand die zegt: 'Je bent mooi' en het dan eigenlijk niet meent. Ik begin ook nooit wat met meisjes, tenzij ik er verliefd op word. Dus als ik zoiets zeg, meen ik het (a).
Oké dat van die interesses is goed, en lol hebben ook... Maar ookal meen je het wel, ik zou niet gauw van iemand 'opeens' willen horen je bent mooi enzenz, tenminste niet als het slijmerig overkomt. Maar als je denkt dat het echt goed relatiemateriaal is kan je weleens zeggen dat ze er leuk uitziet of iets dergelijks, om te laten merken dat je haar leuk vindt kan je wat vaak naast haar zitten bijvoorbeeld, en een beetje aanhankelijk doen; maar push het niet to-of over the limit.
__________________
I'm just killing time, and time's killing me.
Awesomepear is offline   Met citaat antwoorden