Enkele bericht bekijken
Oud 20 December 2006, 14:57   #1
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Angry k*twijf voor engels..

Engels valt sinds ene week ofzo uit.. Nix mis mee=) Nu hebben we een andere docente voor engels.. Heb haar 2 jaar eerder gehad. Ze had altijd ene hekel aan mij omdat ik niet zogoed in engels ben..
Vandaag dus voor het eerst les van dat wijf. Begon al lekker.. Onverwachte luistertoets die 5x mee telt en 1 fout de punt.. Een vriendin van mij moest onder de les weg omdat ze 1 of andere test moest maken die speciaal voor haar geregeld was. Dus zij zei dat aan het begin van de les tegen die lerares. Krijgt ze als antwoord: ja en je doet dat maar niet want dan krijg je een 1! en ik kan het dan niet laten om er wat van te zeggen.. Ja.. zo ben ik nou eenmaal Vriendin is toch naar die test gegaan en die lerares metene helemaal kwaad op mij. Dus ik en H. gaan zittne in de les. Tafels uit elkaar.. blaadjes zijn uitgedeeld.. het bandje was nog niet opgezet.. iederene was nog een beetje aan het praten. Ik en H. dus ook. En toen kwam die lerares eraan..
Ze duwt de tafel van H. nog verder weg.. H. wou weer achter haar tafel gaan zitten krijgt ze ineens een duw dat ze achter de tafel zit van ide lerares. Dus H. meteen: waar slaat dit adn op? zo kan ik me niet concentreren!! Die lerares zegt dat na..:S zag er best wel grappig uit dus ik moest ene beetje lachen.. krijg ik toch een klap van die lerares!! (wist niet dat leraren je mochten slaan?!) en ze begint vet hard te schreeuwen dat ik uit moet kijken en ik anders maar de gang op moet en een 1 krijg enzo.. Ik deed nix:S lachte een klein beetje om H. omdat t dr wel grappig uit zag..
we hebben dit wel even bij de coördinator gemeld We vonden het echt niet kunnen.. Zei zou de andere kant van het verhaal aanhoren.. Nou weet ik wel bijna zeker dat die lerares het zo verdraait dat ik(en H.) als de boosdoenders uit dat verhaal komen..


(sorry.. moest dit even kwijt.. heb echt zo'n hekel aan dat wijf )
  Met citaat antwoorden