Enkele bericht bekijken
Oud 9 February 2007, 13:22   #8
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Waarom komt dit me bekend voor?

Ik heb zowat hetzelfde probleem (gehad). Ik weet niet hoe het bij jouw kerel zit, maar die "van mij" is/was gewoon blind voor subtiele hints en complimentjes. Ik heb echt veel dingen geprobeerd/ondernomen, maar nooit kreeg ik echt zekerheid. Altijd als ik dacht dat hij niets voor me voelde en ik goed op weg was om me erover te zetten, deed hij iets waardoor ik weer helemaal verliefd werd op hem.
En als ik het gevoel had dat het goed zat, gebeurde er gewoon niets, hoewel alle mogelijkheden er waren en de omstandigheden ideaal waren. Maar ik ben gewoon kansloos op liefdesgebied .

Wat ik je probeer duidelijk te maken: jongens hebben subtiele hints maar zelden door. Je moet het hen echt expliciet zeggen en dan begrijpen ze het misschien.
Misschien kan je een hypothese in een msn-gesprek proberen? Iets als in "Vriendin weetikveelwie vindt dat wij nog een mooi koppel zouden zijn, wat denk jij?" Als hij vindt van niet, kan je altijd zeggen dat je haar toen ze het zei gek verklaard hebt, als hij het niet meteen laat blijken, zit er nog een kans in .

Er is nog een andere optie: hem proberen vergeten. Dat is wat ik nu aan het pogen ben. Ik heb van iemand iets vernomen (ik weet niet in hoeverre het waar is) en dat heeft me een ander beeld van hem gegeven. Morgen zie ik hem en we zien wel of het geholpen heeft.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden