Onderwerp: moe van PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 5 September 2003, 10:07   #45
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
tyskie, bartje >>
dat psv nou elk jaar nederlanders haalt bij de subtop hoeft niet te zeggen dat ajax dat zou moeten doen. het doel van ajax is om dat wel te doen, maar wat als een speler, tenminste enkele jaren geleden voor een andere club kiest, en momenteel wat als er niks leuks rondloopt? dan ga je geen afdankertje halen. dan ga je scouten in andere landen om daar het benodigde talent binnen te halen. je gaat immers geen spelers kopen die niet ajaxwaardig zijn.

en bartje ééns per 5 jaar een kampioennetje ?? bij ajax zijn dat er in ieder geval al meer. maar kijk ook maar is naar die jongens uit de opleiding die het bij ajax niet maken. hersi, bobson en van der gun, van der meijde ook zelfs nog enkele jaren terug, o`brien, die speelden toch echt de sterren uit de hemel bij hun clubs. en dan heb je bij ajax momenteel nog sneijder, van der vaart,en in mindere mate de jong en heitinga.

bartje dan roep je wel de volgende spelers: Waterreus, Ooijer, Hofland, Robben, Van Bommel, Vennegoor. maar psv leidt zelf NIKS op!!! waterreus kwam geloof ik van jou cluppie. hofland en van bommel iets van fortuna dacht ik, robben van grunn, ooijer ajax , en vennegor twente. nou ik kan dus geen supporter zijn van een club die alleen maar overal spelers vandaan haalt en zelf geen jeugdopleiding heeft. en met de jeugd die ze nu hebben kunnen ze ook geen ene reet, want die hebben allemaal traumas van f.s. maar dat terzijde psv koopt alleen maar als enige club van nederland.

maar het enige waarin je dan gelijk hebt is het feit dat psv die nederlanders heeft. maarja daar hebben we het nu niet over.

'Ik kan niet zijn voor een club die zelf niks opleidt'? Zo'n argument heb ik nu nog nooit van gehoord.. Dan was je dus overduidelijk nauwelijks van van Ajax toen ze in 1998 kampioen werden? Toen stond geloof ik van der Sar in de goal, en dan had je het ook vrijwel gehad. Ik zei ook niet dat PSV die mensen had opgeleid, maar ze hebben ze wél allemaal. En ze kozen voor PSV (ajax wilde ook van Bommel, maar die wilde liever PSV). Dat laatste argument over Fons zal ik maar nie op ingaan verder..

Verder Theo, ik had het over de tendens in de laatste jaren, en ik bedoelde dat jij het nog nooit hebt afgekeurd wanneer iemand een jood aanpakt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden