Onderwerp: Overhoop
Enkele bericht bekijken
Oud 8 October 2003, 10:30   #18
HazesRules
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Oke, ik heb vandaag weer een smsje van hem gehad, hij zei dat ik me niet moest inhouden en dat hij best wel aardig kon doen tegen mij en dat hij het er ook moeilijk mee heeft, dat vind ik echt zo klote om dat te lezen. Ik heb het niet moeilijk met hem maar wil hem gewoon niet spreken omdat hij allemaal klote tegen mij heeft lopen doen, Mij allemaal heeft lopen uitschelden enzow en zeggen dat ik hem alleen maar gebruikt heb en dat pik ik niet. Nu verwacht hij dat ik normaal tegen hem doe?!? Das toch gewoon te gek voor woorden?

Ik ga hem echt niks terug sturen al zou ik hem graag de grond ik willen boren. Ik ben gewoon nu weer super kwaad, hoe kan hjij nu denken dat ik na alles wat hij heeft gezegt, normaal tegen hem doe?? Dat kan hij echt wel vergeten, mij eerst en snol, slet en hoer noemen en nu ineens lief gaan lopen doen...

Het wordt er niet makkelijker op op deze manier.... Niet echt, telkens wordt ik werer kwaad als hij wat laat horen en dan over een paar dagen begin ik weer te janken.... This gewqoon niet eerlijk, waarom ken hij mij niet gewoon met rust laten??
Lieve Irene,

Zie mij nou toch eens niet als een verschrikkelijk persoon. Je zegt de hele tijd dat ik je uitscheld en dat ik zo verschrikkelijk ben. Jij hebt mij OOK pijn gedaan, misschien wordt het tijd dat je beseft dat een goed gesprek met iemand heel veel kan veranderen. Ik ga niet lief doen omdat ik iets van je moet. Ik weet wat je voelt Irene, ik ben je ex, ik voel het ook... dat jij het nu pas toegeeft is best laat.

Als je echt wil dat ik je met rust laat, dan zou je hier geen thread meer aan besteden. Het zit veel dieper dan dat, begrijp dat nou. We hebben anderhalf jaar elke dag met elkaar gedeeld. Geluk, verdriet, alles. We zagen elkaar elke dag, stonden elke dag voor elkaar klaar... En dan wil jij nu ineens beweren dat je mij niet meer mist? Zo opeens???

Je onderdrukt je ware gevoelens. Gooi ze er gewoon een keertje uit, ga elke dag met vrienden wat doen (ik kom voortaan ook elke nacht pas om één uur thuis, ik vermaak me ook elke avond wel, gewoon goed zoeken)!!! Ik geef je advies, ik ben er helemaal niet om je te kwetsen. Daarvoor hebben we veel te leuke dingen samen meegemaakt. Zelfs Poekie is gestopt met eten sinds jij weg bent gegaan, nu is ze weer een beetje de oude.

Het heeft veel indruk gemaakt op ons allebei en op onze omgeving. Geef het een plekje, maar probeer het af te sluiten. Praat er over, maak lol (je weet best hoe!!!), geniet ervan zolang het nog kan. Geloof me nou.

Groetjes van Rob

ps: Ik weet niet wie 'virginia' wel niet is, maar lijkt me wel handig als deze mevrouw zich ook wat volwassener gaat gedragen.