Enkele bericht bekijken
Oud 18 December 2006, 20:53   #170
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hoe dan ook... ik had vanmiddag vast alle posts verzameld van iedereen, waarin ze aangaven op Anneke te stemmen.
Natuurlijk zijn dit geen bewijzen, meer een gevoelskwestie..
Ik vind Babydress hierin behoorlijk twijfelachtig.
Bij de post van Atjeuh heb ik ook zoiets dat ze op het eind ook maar aangeeft mee te stemmen met de wolven, omdat Anneke toch verloren is.
En natuurlijk Impressions en CharmedOne, waarbij ik de laatste nog wel vertrouw. Maar dat is ook niet gebaseerd op rationele gronden.
Als laatste vertrouw ik Dunja niet op basis van andere posts in het topic, maar onderstaande post past niet in dat plaatje (dus vind ik wel betrouwbaar)...

AMF
Ik wil niet op Impressions stemmen want daar wil ik nog mond-op-mond beademing van! Verder heb ik nog geen theorieën, in ieder geval iemand wegstemmen die niet zo ontzettend actief is, maar daar kun je ook nog niet zoveel over zeggen! Anneke01 was het vorige spel niet zo gek actief en had nogal niet-onderbouwde theorieën, dus haar misschien? Ik wacht nog even af, kijken wie er misschien al wel een geniale theorie heeft

Saarah
Goh, nu heb ik ook nog geen theoriën hoor. Die komen nog wel... Maar in dit deel van het spel is er nog niet zoveel te zeggen.

Ik vind anneke01 wel een goeie keuze om de redenen die AMF al aangeeft.

Frox
ik vind het wel een goed idee om de eerste ronde anneke01 uit het dorp te jagen.


Bruggi
Idd niks zinnigs te zeggen over wie er nu wegmoet, dus aangezien ik de naam Anneke01 al een paar keer zie staan ga ik daar maar in mee denk ik.
Het zou wel erg stom zijn om (nu al) een gelijkspel te krijgen, dus sorry Anneke, maar laten we dan vooral allemaal maar op Anneke stemmen?
(Dit is echt lullig .)

Tyskie
Afijn, we gaan weer beginnen dus. Anneke01 vind ik een fijne keuze. Je moet toch iets in deze fase.

Niemand
Anneke is qua aanwezigheid en nutteloze posts in de vorige delen wel een goede optie om er uit te stemmen, misschien dat het spel dan wat langer levendig blijft

Dus mijn stem gaat met de meute mee

Dunja
We doen nu volgens mij nog niet echt op wolven, Anneke. In het begin is het nog niet eens gokken, maar gewoon een slachtoffer kiezen.

Maar ik denk dat ik dan ook maar op anneke ga... Sorry.


Babydress
Je kunt Anneke toch niet beoordelen op het vorige spel of wat?

Anyhow: Misschien zou Anneke wel een goede keus zijn, maar ik heb er wel mijn twijfels over.
Laten we het maar proberen dan..

Stevie
het maakt mij geen donder uit wie er de eerste ronde uitgaat, als ik het maar niet ben. dus als het anneke01 wordt, mij best. ik stem nu gewoon maar mee, alles beter dan een gelijkspel.


AmbyPur
Ja ik stem wel op anneke01 want gelijkspel heeft helemaal geen nut natuurlijk

en als weerwolf in de eerste ronde gelijkspel proberen te veroorzaken is een beetje onbegonnen werk lijkt me

Atjeuh
Maar ik stem wel mee op Anneke01

Prestige
Ik heb gestemd Ook maar op Anneke01, bah nu voel ik me een meeloper

Achteraf
CharmedOne
kut dat je bent
Ik heb ook op anneke gestemd

Impressions
He godsiedorie, ik ben een weekendje weg en ik ben gelijk verdacht. Ik was hier gister om 21.49 om mijn stem uit te brengen op anneke01 en toen vond ik het weer onnodig om te zeggen dat ik dat had gedaan, omdat iedereen toch al zijn stem had uitgebracht.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden