Onderwerp: het verleden
Enkele bericht bekijken
Oud 5 January 2003, 06:45   #16
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by biffyclyro
verleden vergeten is zwak, je rent alleen maar weg voor dingen waar je nog over na moet denken
Dit vind ik gewoon zo'n zwakke mening! Als jij iets ergs hebt meegemaakt in je jeugd, en je probeert dat te vergeten door een nieuw leven op te bouwen omdat het zo'n grote invloed heeft op de rest van je leven, ren je dan vor je problemen weg? Neej ik denk het niet, ik denk dat je het een plaatsje hebt gegeven en dat je dan gewoon verder moet gaan met je leve...je rent dan echt niet voor je problemen weg hoor.

Soms zijn problemen door andere mensen veroorzaakt en nu zeg jij dat je dan voor je probleem wegrent.. Maar als andere mensen het veroorzaken, zijn zij het ook die het op moeten lossen..en als ze dan niks doen zit der niks anders p dan opnieuw te beginnen. Ik wil niet meer nadenken over vroeger, en ik ren der al helemaal niet voor weg.

Maar ikd enk dat je makkelijk praten hebt (correct me if I'm wrong) omdat je vroeger gewoon niet iets heel ergs hebt meegemaakt dat in je latere leven nog zo'n grote inpact heeft dat je eigenlijk niet meer verder kan leven..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden