Onderwerp: het verleden
Enkele bericht bekijken
Oud 7 January 2003, 22:32   #32
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: respect

Citaat:
Originally posted by biffyclyro


tsja misschien, maar ik blijf erbij dat ik dit nog steeds voor sommige mensen vind gelden..
nja en ik vind dat als je bewust je verleden "gaat vergeten" dat dat idd een soort van respectloos is, alsof alles wat tot dan toe bereikt is en ook de erge dingen die gebeurd zijn er niet meer toe doen, en hoe erg dit ook niet het geval hoeft te zijn, in mijn ogen zal het iig zo blijven lijken en dat vind ik nog veel erger dan de hele dag eraan denken..
dan maak je het ook een beetje lastig voor jezelf natuurlijk,

je wil verder gaan, dat doe je door er overheen te komen, verwerken wordt heel moeilijk als ze weg zijn, je kan je dan niet meer richten op de toekomst.
"Vergeten" is een andere manier om het te verwerken vind ik. Je vergeet het namelijk niet echt maar je dringt het zover mogelijk naar achter. Dat is echt niet laf of respectloos bij mensen die er niet meer zijn. En als je dan aan ze denkt denk dan aan de leuke dingen die je met ze gedaan/gedeelt hebt en verder niet. Hoe onmogelijk moeilijk dat ook zal zijn ongetwijfelt.
Want daar kan je blij om zijn, je moet dan proberen om niet te gaan treuren om het feit dat ze er niet meer zijn.
Want dat is niet meer te veranderen,
vergeten zal je ze nooit, daar moet je echt vanuit gaan denk ik
  Met citaat antwoorden