Enkele bericht bekijken
Oud 31 October 2002, 15:27   #30
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
godver wat ben jij een egoïst sorry dat ik het zeg, maar je kunt misschien is kijken of de schuld niet voor een deel bij jou ligt

Tuurlijk...als ik hem eens bel omdat ik al een hele week alleen thuis en ik wil met hem gaan praten gaat ie alleen maar zeuren over de telefoonrekening Hij probeert er telkens weer onderuit te komen ...iedere keer weer. Hoe vaak ik dat ook probeer.

je had ook kunnen denken, misschien dat hij nu gelukkig is, en bij jullie mam niet, je kunt niet de schuld bij iemand anders schuiven

Hij zegt wel van jah jullie komen altijd op de eerste plaats en ondertussen wat flikt ie me. Hij zal best wel gelukkig zijn maar ik word er niet gelukkig van als hij allemaal beloftes doet die hij niet waar kan maken...


Jij bent de gene die deprisief is en agressief, het komt wel door de scheiding maar wat had je dan gewild, zo'n nep leventje warin alles van buiten zo fijn lijkt, maar aan de binnekant het een kut leven, had je dat gewild, nee ik neem aan van niet.

Neej dat heb ik inderdaad nooit gewild, maar geloof me als ik wat aan deze situatie kon doen had ik dat zeker weten gedaan. Aggressief ben ik opzich niet meer zo heel erg...het is in ieder geval stuuukken minder geworden. En depressief word je wel van zo'n vader, vind je dat gek ofzo? Dat je voor je vader moet ophoeren omdat hij zo nodig een vriendin moet hebben...

Ik snap dat je je kut voelt, maar je moet je wel ff gaan bedenken dat je zijn dochter bent en dat zul je niet kunnen vernaderen, hij is jou vader en hoe denk je dat hij zich voelt na zo'n brief, zou hij daar niet agresief en deprisief van worden?

Weet je dat me het helemaal niet kan interesseren hoe hij zich hieronder voelt? Echt ik heb ZO vaak geprobeerd om te praten met hem en elke keer lult ie zich er weer uit want er is altijd wel weer wat. Het werk wacht, zijn gsm is ineens leeg, de telefoonrekening wordt te hoog weet ik wat voor shit. Maar dan komt zijn vriendinnetje er weer bij kijken en dan kan alles ineens...dan kan er hele bergen werk verzet worden

En ik als zijn dochter mag daar best jaloers op worden vind ik zelf...want die dingen die hij met dat kutwijf allemaal doet...heeft hij met mij nog nooit gedaan...me hele leven nog niet. En dan zie je dat hij dat wel doet bij iemand anders...nou dan voel je je echt verdomd lullig..

Je moet je eens indenken wat jij zou doen in deze situatie...als je er zelf in zat, als je het zelf zou meemaken. Denk je nou echt van ow wat heb ik een medelijden met me vader want hij schopt zijn dochters aan de kant en letterlijk op straat en ondertussen is ie lekker gelukkig met je (ex-) tante...probeer dat maar eens...en repley dan nog maar eens...Denk niet dat je dan nog medelijden met hem zou hebben en mezelf een egoist? Neej zo zie ik het niet..de rollen zijn eerder omgekeerd.

Watn ik he...ik kan geen flikker doen aan deze situatie..geen flikker. En hij gaat steeds een stapje verder weet je..hij weet van geen ophouden..hij maakt me echt boos zo..en ik, ik kan gewoon geen sodemieter er tegen doen, het is gewoon onmacht.

Het zit zelfs zo (heb ik nagevraagd) dat hij me gewoon op straat kan schoppen (gaat ie binnen nu en een half jaar doen denk ik...huis is immers al verkocht en die nieuwe bewoner zal er echt nie zo lang op willen wachten voordat hij in kan trekken)...hij kan me gewoon het huis uitschoppen..geen plichten helemaal geen ene fuck..ik mag het allemaal zelf uitzoeken.

En dat noemt zich dan je vader...nou ik schaam me voor hem hoor. Maar jah dadelijk als ik 18 ben dan sta ik al wat sterker in me schoenen, het duurt nog wel 3 maanden maar het gaat me wel lukken. En daarna kan hij ophoeren met me tante..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden