Onderwerp: tienermoeders
Enkele bericht bekijken
Oud 25 February 2006, 19:35   #97
Lieees
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurobu
ik zal het even grof stellen. als de mods hier niet mee akoord zijn gelieve dit dan te verwijderen ( gaat mss cruw overkomen daarmee )

stel : je gaat fuiven met je vriendinnen...
je bent op weg terug naar huis en je wordt van je fiets gesleurd waar mee je als gevolg hard op de grond valt, en een man je meesleurd naar een bosje. hij verkracht u enorm gewelddadig.
jij hebt pijn mentaal maar ook emotioneel ben je gebroken, gewoon kapot.

je komt thuis schudden beven.. je ouders en broer / zus zijn ook emotioneel gebroken door wat er met jou is gebeurd.
je verwitigd de hulpdiensten, en gaat naar het spoed.

men onderzoekt u. die nacht slaap je helemaal niet...
paar dagen laten hoor je van je arts dat je zwanger bent door dit alles.

zou je dan als 14 of 15 ( niet over u leeftijd gewoon algemene stelling ) jarig meisje. het kind willen/ kunnen, op de wereld zetten die van jou is, maar ook van een wild vreemd beest, die je tot diep op het bod kraakte om zijn genot maar eventjes te hebben.

je zou laten in het minste probleem dat je hebt met je kind, deze agressie kunnen uitwerken op het kind.
het zou kunnen dat er bij de geboorte totaal geen moeder liefde is. wat dan ook zeer jammer is voor jou, maar voor dat kindje nog veeeeel erger.
wil jij echt op deze manier een kind baren ?


ik wil toch duidelijk maken, dat ik niet zeg dat dit in ieder geval zo is. dus dat dit enkel een voorbeeld is van in welke situatie abortus absolut geen probleem is. integendeel zelfs.

welteruste,
mvg
kurobu
-
Naa. Dit is natuurlyk wel iets heel anders.
Dit is wel een extreem voorbeeld, natuurlyk gebeurt het wel.. maar waar ik het over had is als het dan je EIGEN DOMME FOUT is. En niet als jy verkracht word.. Ik weet niet echt hoe ik daar over denken moet.. Maar ik zal het niet zomaar weg laten halen.
Omdat ik vind dat je niet over leven en dood mag beslissen!!
  Met citaat antwoorden