Enkele bericht bekijken
Oud 22 September 2002, 19:12   #61
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by trustfire
lieve moucie....
als ik jou verhalen zo hoor denk ik aan de film....good will hunting
die gaat over een jongen die ook nog niet echt iets goeds in zijn leven heeft meegemaakt.....een psycihiater weet zijn hele dikke isolement door te breken door alleen maar te zeggen dta het niet zijn fout is.....iest wat hij jaren in zijn kop heeft gehad.....
ik weet niet of jij geloofd dat het jou schuld is....maar dta is het niet!!!!!!!!!!
jij kunt niet zomaar ophouden met snijden maar dat gaf je zelf ook al aan...wat je moet doen is de kern van jou probleem aanpakken(het is trouwens al een hele grote stap dat je weet dat je niet meer zonder snijden kunt.....en een hele grote stap om dta hier op het forum neer te zetten.....)
het snijden gaat as weg als het rotgevoel verdwijnt.....ga met mensen praten die hetzelfde meemaken(niet alleen met snijden maar mensen die ook echt een rotjeugd hebben gehad....net als jij)en probeer tot een oplossing te komen....
veel succes ... je kunt hier je verhaal altijd kwijt.....op mijn mailadres ook maar ik weet niet of ik je echt kan helpen....


hoi

ik praat nu met een hele goede vriend erover en het begint echt te werken het is nu al een week goed gegaan, maar daar tegenover staat ik snij me nu dan wel niet maar het uit zich nu op mn eetgedrag ik krijg niks door mn keel af en in het uit zich in de vorm van hyperventilatie.

bedankt voor je reactie in iedergeval ik ben blij dat er mensen zijn die het wel begrijpen
succes!
  Met citaat antwoorden