Enkele bericht bekijken
Oud 2 November 2002, 21:37   #87
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lieve anouk

Bij mij dachten ze ook dat ik het om de aandacht deed en balblalba zelfs m'n moeder en m'n zusje!!
want telkens als ik het niet meer trok en ging naar m'n kamer "ga je weer snijen lekker manipulerend ben jij balbal" heel irritant. pas veel later toen ik op een gegeven moment in het ziekenhuis kwam en moest worden opgenomen begrepen ze een beetje wat van mij.. nu zien mensen het niet meer als aandacht en mensen uit m'n oude klas zagen het wel zo of ze het nu zo zien weet ik niet ben al 2jaar niet meer op school geweest.. dit jaar moet ik wel weer beginnen maar ik moet wel ergens anders wonen bij m'n tante in utrecht..

eerst woon ikin hilversum vervolgens Huizen dan even amsterdam (amc) dan alkmaar (Triversum) nu moet ik naar utrecht ik word echt gek maar ja!!!!
weet jij een school want ik zie dat jij uit utrecht komt?

en over dat elastiekje bij de crisisdienst zeiden ze ook dat ik dat moest doen of heel koud ijs tegen aan krabben maar dat helpt echt niet ik wil bloed bloed bloed oke ik ben vaag :-s

maar ik wil iedereen veel succes wensen met snijen want het is moeilijk om er van af te komen ik weet het:-(.

Liefs -x- maaike
  Met citaat antwoorden