Onderwerp: aldi helpdesk
Enkele bericht bekijken
Oud 21 July 2004, 23:10   #10
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
wat een onzin dell maakt ook machinaal computers en die kun je moeilijk als troep afschrijven. een computer winkel als de mycom of alternate of computerland verkopen ook standaard systemen met dtandaard configuraties.

zoek je bij een speciale computerwinkel zelf je systeem bij elkaar dan allicht dat ie goed is maar dat komt niet door die geweldige pc winkel maar doordat je zelf wat goeds bij elkaar zoekt.

een voeding blaast nooit een moederbord en componenten op. dit is echt heel slecht mogelijk net na de atx connector zit een dikke condensator die klapt direcht bij meer als 13 volt bij een spannings piek klapt die dus en is er maar 1 condensator kapport en de rest van je hardware is saved.

verder gebruikt medion wel wokkie wokkie voedingen en wokkie wokkie moederborden maar dat is gewoon goede marketing mensen willen pentium 4 3 ghz met mmx2 turbo zien en niet wat voor mainbord er in zit :y
dell en alternate had ik t niet over , hier kun je zelf ook gewoon ( en zeker die funcie van t zelf in elkaar passen vann een pc bij alternate is ) pc's samenstellen en configureren , ik weet alleen niet hoe je bij hun garantie haalt.

die dikke condensators bij aldi pc's tja , of die dingen zijn te dik , of het mainboard + cpu blaast al op bij 13 V wat ik erg onwaarschijnlijk vind ..... en toch is t zo.
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden