Onderwerp: Fb-Voorstel-Topic
Enkele bericht bekijken
Oud 17 September 2003, 19:48   #30
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Kijk ze weer allemaal.. Ik had niet anders verwacht Gelukkig zijn de mensen die dat zeggen allen ongeschikt als FB, aangezien ze op alles en iedereen inhakken, doen jullie goed Overigens, Banaan, ik ontken toch nooit iets? Schijnheilig is niet het goed woord aldus. Ik ben echter gewoon 'lid'. Dat wil zeggen dat ik tegen niemand verantwoording hoef af te leggen. Ik ben momenteel het laagste 'in rang', om het zo maar te noemen. Dat wil zeggen dat ik over alles en iedereen mijn mening mag geven. Dat die mening niet voor iedereen even leuk is, so be it. Als ik FB zou zijn, dan zou ik niet zomaar tegen iedereen kunnen zeggen wat ik van hem/haar vind. Dan kan ik niet zomaar meer op het meidenforum kijken omdat ik vind dat dat openbaar zou moeten. Dan vertegenwoordig ik de regels zoals die er zijn, en heb ik me eraan te houden. Zo simpel is het, zo zie ik het, en daar kan iedereen het weer eens/oneens over zijn . Dat is het mooie van een forum, alleen beoordeel ik de kandidaten voor een FB-schap objectief, en schijnen jullie dat niet te kunnen . (overigens wel respect voor banaan in deze zaak).
Dus, eigelijk... Dan mag Forza van mij ook wel FB worden...
Wie weet is hij als FB ook anders dan lid... En wie weet gaat ie zich ook aan de regels houden... je weet dat nooit huh



Citaat:
Dan kan ik niet zomaar meer op het meidenforum kijken omdat ik vind dat dat openbaar zou moeten.
Hierin heb je men stem meer dan DIK tegen...
Waarom moet het openbaar? Omdat iedereen dan er in kan? Dat je dan een beetje in't oog kan houden wat er gezegd word? Het zijn je zaken niet... Punt
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden